Osiemset tysięcy ulotek zasypuje Warszawę. Gabinet prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz postanowił wypunktować swoje osiągnięcia i podsumować dwuletnią, ciężką pracę. W czasach kryzysu.
Ratusz przeznaczył na ulotki tylko 100 tysięcy złotych. Czy to dużo? Gospodarstwa domowe oszczędzają, to tym bardziej gospodarze stolicy też powinni - uważają warszawiacy:
Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla audio
Jednak urzędnicy uznali, że na autopromocji nie ma co oszczędzać. Jest dobrą praktyką, by dwa lata pracy samorządowej podsumowywać - powiedział reporterowi RMF FM Mateuszowi Wróblowi rzecznik Ratusza Tomasz Andryszczyk:
Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla audio
Ale to nie wszystko. W tym roku stołeczni urzędnicy na promocję miasta mają wydać trzydzieści trzy i pół miliona złotych, czyli aż o osiem i pół miliona złotych niż przed rokiem. Może się jednak okazać, że wydatki będą jeszcze większe.