Zarząd Komunikacji Miejskiej w Olsztynie chce, aby kontrolerzy biletów komunikacji miejskiej byli bardziej wyrozumiali dla pasażerów. Dla popularnych "kanarów" oznacza to specjalne szkolenia.

REKLAMA

Szkolenia mają być odpowiedzią na pogarszające się relacje na linii kontrolerzy - pasażerowie. Według Zarządu Komunikacji Miejskiej w Olsztynie, w niektórych przypadkach kontrolerzy powinni być bardziej wyrozumiali.

Podoba mi się pomysł szkoleń. Na ogół kontrolerzy są mili, ale zdarzają się osoby, które są nieuprzejme - powiedział naszemu reporterowi jeden z pasażerów. Moje koleżanki często zapominają legitymacji, a widać, że mają 16 lat. Na "kanarów" to jednak nie działa, zawsze stawiają mandat. A mogliby pozwolić donieść legitymację - narzeka jedna z pasażerek.

Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie zorganizowane zostaną szkolenia. Zarząd Komunikacji Miejskiej chce na razie porozmawiać z kontrolerami. Podkreśla, że nie chodzi tutaj, aby kontrolerzy przymykali oko na wykroczenia, a bardziej ludzko podchodzili do pasażerów.

Czy według Was kontrolerzy komunikacji w Waszym mieście powinni również trafić na takie szkolenia? Czekamy na Wasze przykłady!