Wykruszają się chętni do kupna LOT-u. Przewoźnikiem nie jest już zainteresowany żaden inwestor branżowy - twierdzi "Dziennik Gazeta Prawna". Odpadła Lufthansa; British Airways wybrały sobie na partnera w naszej części Europy Air Berlin; Turkish Airlines przestraszyły się drastycznych procedur, jakich wymaga Bruksela przy przejęciu unijnego przewoźnika - podkreśla gazeta.
Nieoczekiwanie zrezygnowały również linie Air China. Według nieoficjalnych informacji to pokłosie wyrzucenie chińskiego COVEC z budowy autostrady A2. Waha się Air France KLM, ale ma niemożliwe do spełnienia oczekiwania - chciałby zbudowania w naszym kraju nowego centralnego portu lotniczego.
Resort skarbu trzyma jeszcze fason i zapewnia, że są dwaj inwestorzy branżowi i dwaj finansowi, ale nie podaje żadnych szczegółów.
Prywatyzacja LOT-u powoli zaczyna przypominać sprzedaż stoczni. MSP przekonuje, że ma inwestorów, ale żaden z graczy nie przyznaje się do kupna polskiej linii - podkreśla dziennik.