Przykra niespodzianka spotkała klientów Pekao S.A., którzy wcześniej byli w banku BPH. Dziś przestały działać ich stare karty płatnicze. Jak jednak zapewnia Tatiana Kuwak z biura prasowego Pekao S.A, bank wysłał już nowe karty do wszystkich klientów, którzy przeszli z BPH.
Do RMF FM od rana dzwonią zdenerwowani słuchacze, którzy nie mogą wypłacić pieniędzy z bankomatu lub zapłacić za zakupy. O kłopotach informują także kasjerki w centrach handlowych.
Nikt mnie o tym nie powiadomił - irytował się pan Krzysztof, trójmiejski biznesmen, który miał dziś problemy z zapłatą za towar. Jego firma nie mogła więc normalnie funkcjonować.
Co ciekawe, pan Krzysztof informuje, że o wyłączeniu kart z obiegu nie wiedziała także pracownica banku, do której zadzwonił z reklamacją. Kobieta stwierdziła, że jego krata została zamknięta.
Ile kart unieważniono? Nie wiadomo. Rzeczniczka Pekao S.A. nie potrafiła udzielić takich informacji. Wszystkim osobom, którym wyłączono karty, radzi, by udać się do oddziałów banku i tam złożyć wniosek o nową kartę. Ta karta w trybie ekspresowym zostanie wydana, a do tego czasu odblokujemy im starą kartę, żeby mogli mieć pełny dostęp do swoich pieniędzy - powiedziała Kuwak. Według niej możliwe, że problem powstał, bo nie wszyscy klienci odebrali nowe karty.
Pod koniec grudnia ubiegłego roku fuzja bankowych gigantów stała się faktem. Pekao S.A. przejęło obsługę klientów z 285 oddziałów BPH.