Klienci kilku banków zgłaszali problemy z płatnościami Blikiem. Operator płatności potwierdził, że wystąpiły utrudnienia. Obecnie nie powinno być już zakłóceń w płatnościach.

REKLAMA

"Szanowni Państwo, BLIK działa już bez zakłóceń. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy" - czytamy na profilu systemu szybkich płatności.

Szanowni Pastwo,#BLIK dziaa ju bez zakce. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy. @PKOBP @AliorBankSA @BankMillennium @ING__Polska @mBankpl @SantanderBankPL @BankPekaoSA @CreditAgricole @Citi_Handlowy @BNPParibas_PL @BOS__Bank @PocztowyBank

BLIKmobileApril 17, 2023

Wcześniej BLIK poinformował na Twitterze o trwającej awarii: "Szanowni Państwo, Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem Blika. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia".

Szanowni Pastwo,Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem BLIKA. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usuga dziaaa bez zakce. Bdziemy na bieco przekazywa informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia.

BLIKmobileApril 17, 2023

To kolejna dziś awaria w polskiej bankowości. Rano problemy miał PKO BP. Kłopoty zgłaszali także klienci między innymi mBanku, Santandera, Millennium oraz ING.