Klienci banku ING mieli dzisiaj problemy z zalogowaniem się do bankowej aplikacji i kontaktem z infolinią. Po 13:00 bank poinformował dziennikarza RMF FM Krzysztofa Berendę, że awaria została usunięta.

REKLAMA

Cała infolinia nie działa, nie da się zalogować do bankowości internetowej. Ani przez internet, ani telefonicznie nie można się z bankiem skontaktować - wskazywali słuchacze RMF FM.

Na problemy techniczne skarżyli się też internauci na Facebooku. "Właśnie wyszłam ze sklepu bez zakupów!!!! Trzy razy próbowałam zapłacić waszą kartą i 3 razy odrzuciło!!! A środki na koncie mam. Co Wy wyczyniacie w środku dnia?" - pisała jedna z klientek ING.

Problem dotyczył zarówno klientów indywidualnych, jak i firm.

Po godzinie 13:00 bank poinformował, że awaria została usunięta. Udało się już przywrócić dostęp do bankowości internetowej oraz do aplikacji mobilnej.

Ostrzegamy! U niektórych klientów mogą jednak pojawiać się czasowe problemy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Twoja komórka "ubezpieczy" artystów