Awaria kart płatniczych wśród klientów Alior Banku i Banku Pocztowego. Klienci nie byli w stanie wypłacić pieniędzy z bankomatów. Nie mogli też zapłacić kartą.
Nie można było wypłacić pieniędzy z bankomatu, nie można było też płacić w sklepie - informowali klienci Alior Banku.
W godzinach popołudniowych odnotowaliśmy utrudnienia po stronie naszego dostawcy z dokonywaniem części transakcji przy użyciu kart płatniczych. W tym czasie klienci mogą skorzystać z płatności BLIKIEM bądź wypłacić pieniądze w bankomatach sieci Euronet. Trwają prace nad rozwiązaniem tej sytuacji. Przepraszamy za niedogodności - czytaliśmy w oświadczeniu przesłanym nam przez biuro prasowe Alior Banku.
Ważne zastrzeżenie - klienci informują, że choć nie udało się dokonać transakcji, to pieniądze z konta zostały pobrane. Warto więc sprawdzić stan konta po próbie wykonania operacji.
Problemy z wypłatami mieli też klienci Banku Pocztowego. Dzień dobry, obecnie występują chwilowe utrudnienia w korzystaniu z karty Mastercard. Trwa weryfikacja i usuwanie utrudnień. Prosimy o chwilę cierpliwości, mamy nadzieję, że niebawem wszystko się unormuje. Pozdrawiamy, Zespół Banku Pocztowego - napisano w komunikacie.
Docierają też do nas sygnały, że klienci innych banków mieli problemy z płatnością kartami. Na bieżąco sprawdzamy te informacje.