Jak wynika z najnowszej fali badań Radio Track Kantar Polska, stacja RMF FM jest niezagrożonym liderem słuchalności radia w Polsce. Udział w czasie słuchania RMF FM wynosi aż 28,7%. To zdecydowanie więcej niż słuchalność konkurencyjnych, ogólnopolskich stacji radiowych – kolejna stacja posiada udział blisko o połowę mniejszy.
Każdego dnia RMF FM słucha 26,1% Polek i Polaków, czyli aż 7,7 miliona osób. To jest o 3,1 mln więcej niż liczba słuchaczy drugiej stacji w rankingu.
Radio RMF FM zanotowało też wzrost udziału w czasie słuchania w stosunku do poprzedniej fali badawczej (07-09.2024). Stacja posiada wysokie udziały w czasie słuchania w atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawców grupach docelowych, np. wśród osób z gospodarstw posiadających łączny dochód powyżej 10 tys. złotych, wśród przedstawicieli prestiżowych zawodów oraz w targecie komercyjnym 16-49 lat.