Nastąpiła awaria systemu e-Toll - informujecie nas Gorącą Linię RMF FM. "Aktualnie mogą występować utrudnienia w działaniu Internetowego Konta Klienta (IKK). Pracujemy nad przywróceniem poprawnego funkcjonowania usługi" - napisano na stronie rządowej.
Na Gorącą Linię RMF FM otrzymujemy informacje o niemożności uiszczenia opłat w systemie e-Toll.
"Aktualnie mogą występować utrudnienia w rejestracji nowych pojazdów w e-TOLL. Pozostałe usługi i pobór opłaty elektronicznej działają prawidłowo. Problemy wynikają z przyczyn zewnętrznych i niezależnych od Ministerstwa Finansów" - podano w komunikacie na stronie systemu e-TOLL.
System e-TOLL jest nadzorowanym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej systemem poboru opłaty elektronicznej za przejazd po wybranych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych w Polsce.
Na stronie etoll.gov.pl poinformowano wcześniej, że dziś czyli 7 listopada zaplanowane są prace serwisowe w godzinach 22-23. "W tym czasie możliwe są niedostępności usług związanych z rejestracją i obsługą użytkowników w Miejscach Obsługi Klienta oraz w Internetowym Koncie Klienta" - ogłoszono w komunikacie.
"Niedostępność usług" wystąpiła jednak wcześniej.
Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.