Zarząd Komunikacji Miejskiej w Olsztynie chce, aby kontrolerzy biletów komunikacji miejskiej byli bardziej wyrozumiali dla pasażerów. Dla popularnych "kanarów" oznacza to specjalne szkolenia.
Szkolenia mają być odpowiedzią na pogarszające się relacje na linii kontrolerzy - pasażerowie. Według Zarządu Komunikacji Miejskiej w Olsztynie, w niektórych przypadkach kontrolerzy powinni być bardziej wyrozumiali.
Podoba mi się pomysł szkoleń. Na ogół kontrolerzy są mili, ale zdarzają się osoby, które są nieuprzejme - powiedział naszemu reporterowi jeden z pasażerów. Moje koleżanki często zapominają legitymacji, a widać, że mają 16 lat. Na "kanarów" to jednak nie działa, zawsze stawiają mandat. A mogliby pozwolić donieść legitymację - narzeka jedna z pasażerek.
Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie zorganizowane zostaną szkolenia. Zarząd Komunikacji Miejskiej chce na razie porozmawiać z kontrolerami. Podkreśla, że nie chodzi tutaj, aby kontrolerzy przymykali oko na wykroczenia, a bardziej ludzko podchodzili do pasażerów.
Czy według Was kontrolerzy komunikacji w Waszym mieście powinni również trafić na takie szkolenia? Czekamy na Wasze przykłady!