W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy, który wyróżnia najlepsze projekty marketingowe w mediach, Grupa RMF otrzymała nagrodę w kategorii "Autopromocja i promocja medium" za innowatorską kampanię RMF MAXXX - "Podrzuć temat". W tej samej kategorii wyróżniono także kampanię Faktów RMF FM - "Włącz Fakty RMF FM".
"Podrzuć temat" (obecna nazwa - "Wpisz słowo") to aplikacja, polegająca na wpisaniu w pole tekstowe dowolnego słowa, które uruchamia jedną z ponad 200 scenek wideo, które dzieją się w radiu.
W ciągu pierwszego miesiąca od uruchomienia aplikacji w maju br. internauci odtworzyli scenki wideo ponad 2 mln razy. Obecnie w zmodyfikowanej wersji aplikacji jest dostępnych kilkadziesiąt nowych scenek wideo, w których oprócz pracowników radia występują także gwiazdy muzyczne m.in. Dominika Gawęda, Ada Szulc , Honey, Madox .
Aktualna wersja tej kampanii jest dostępna tutaj.
W tej samej kategorii wyróżniono także kampanię Faktów RMF FM - "Włącz Fakty RMF FM" - wykorzystującą wielkopowierzchniowe ekrany ledowe oraz tradycyjne nośniki, informujące o współpracy RMF FM z BBC i The Economist.
Na wybranych ekranach cyfrowych umieszczonych w newralgicznych punktach Warszawy wyświetlały się stale aktualizowane komunikaty, zachęcające do słuchania Faktów oraz Kontrwywiadu w RMF FM.
Komunikaty pojawiały się kilka minut przed serwisami oraz przed Kontrwywiadem. Informacje, odsyłające bezpośrednio do zawartości serwisu i Kontrwywiadu, były aktualizowane na bieżąco przez dziennikarzy RMF FM. Na potrzeby tej kampanii stworzono specjalny system do aktualizacji komunikatów, po raz pierwszy zastosowany w Polsce.