Okazuje się, że podczas zakupów zachowujemy dużo rozsądku. Polacy kupują z głową i znajdują nowe sposoby na oszczędzanie - pisze "Gazeta Polska Codziennie". Dziennik powołuje się na wyniki badania zrealizowanego na zlecenie serwisu Refunder.pl.
Z badania "Sprytne zakupy Polaków 2016" wynika, że Polacy to bez wątpienia "smart shopperzy". Szukają sposobów, by jak najwięcej zaoszczędzić na zakupach, nabywając produkty jednocześnie tanie i dobrej jakości.
Klienci najczęściej kierują się ceną (72 proc. badanych), ale także jakością (60 proc.). Dla blisko jednaj trzeciej Polaków ważna jest marka produktu, a ponad 26 proc. kupuje produkty, do których są przyzwyczajeni.
Z raportu analizowanego przez "Gazetę Polską Codziennie" wynika także, że ponad trzy czwarte osób wyszukuje okazji, promocji i rabatów. A 80 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych.
(mn)