Klienci banku ING zgłaszają problemy z dostępnością do niektórych usług. Bank zapewnia, że pieniądze nie są zagrożone i zaleca korzystać z BLIKa.

Klienci banku ING zgłaszają problemy m.in. z płatnościami kartą czy realizacją przelewów - zarówno w bankowości online, jak i w aplikacji mobilnej. Informację o utrudnieniach w korzystaniu z bankowych usług otrzymaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.

Wzmożone trudności klienci banku zaczęli odczuwać dziś (26 czerwca) od godziny 15.00. Utrudnione jest korzystanie z niektórych funkcji kart, realizacja przelewów zagranicznych, korzystanie z eKantoru i zakładanie kont. Mogą pojawić się również problemy przy korzystaniu z wpłatomatów.

Jak zapewniają przedstawiciele banku, pieniądze nie są zagrożone, a najważniejsze funkcje bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING oraz ING Business działają bez przeszkód. Bank apeluje, by do czasu zakończenia awarii przy płatnościach korzystać z BLIKa.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.