"Obecnie mamy problem techniczny wpływający na nasz system rezerwacji. Możecie zauważyć zmiany w swojej rezerwacji w aplikacji, na stronie internetowej lub otrzymywać powiązane z tym powiadomienia. Proszę zignorować te zmiany" - poinformowały w czwartek linie lotnicze Wizz Air. W piątek przewoźnik podał, że problem techniczny wpływający na działanie systemu rezerwacyjnego został rozwiązany.

W czwartek wieczorem linie lotnicze Wizz Air zamieściły w serwisach społecznościowych oraz na swojej stronie internetowej komunikat dla podróżujących dotyczący problemów technicznych z systemem rezerwacji. 

"Drodzy klienci, obecnie mamy problem techniczny wpływający na nasz system rezerwacji. W rezultacie możecie zauważyć zmiany w swojej rezerwacji w aplikacji lub na stronie internetowej lub otrzymać powiązane powiadomienia. Prosimy zignorować te zmiany. Poinformujemy, gdy tylko problem zostanie rozwiązany" - podano.

Wizz Air informuje, że nie ma już problemu z systemem rezerwacji

Problem techniczny udało się usunąć i w piątek przewoźnik poinformował, że pasażerowie mogą już sprawdzać status swoich rezerwacji zarówno w aplikacji, jak i na stronie internetowej Wizz Air

"Pasażerowie mogą monitorować aktualny status swojego lotu w dowolnym momencie. Jeśli klienci dokonali zmian w swojej rezerwacji i chcieliby przywrócić pierwotną rezerwację, uprzejmie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta. Nasi agenci chętnie pomogą w zarządzaniu rezerwacjami. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji, i z niecierpliwością czekamy na powitanie naszych pasażerów na pokładzie" - poinformowały linie.