Klienci InPostu przez kilka godzin mieli problemy z odbiorem i nadawaniem paczek. Firma przyznała, że doszło do awarii. Wieczorem systemy zostały przywrócone do działania.
Komentarze rozgoryczonych klientów zaczęły wypełniać profil InPostu na Facebooku około południa. Klienci skarżyli się, że w aplikacji nie mają kodu do odbioru paczek. Inni wskazywali, że choć udało im się nadać paczkę w paczkomacie, to nie figuruje ona w systemie.
"Aplikacja nie działa, na e-mailu brak kodu odbioru, od godziny 12 czekam na odpowiedź, zgłaszam drogą elektroniczną, telefoniczną się nie da dodzwonić, to jest jakieś totalne nieporozumienie" - wskazywała jedna z internautek.
InPost opublikował komunikat o awarii. "Drodzy Klienci, obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100% sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco. Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość, Zespół InPost" - napisali przedstawiciele firmy.