Klienci Banku Millennium mieli w czwartek problem z zalogowaniem się do kont. Nie działały również płatności BLIK i aplikacja banku. Informację o awarii otrzymaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.
Klienci Banku Millennium mieli w czwartek problem z zalogowaniem się do kont, płatnościami Blik oraz aplikacją mobilną.
Informację o awarii otrzymaliśmy na Gorącą Linię RMF FM.
"Nie można się zalogować do banku", "aplikacja w telefonie ma komunikat o problemach technicznych", "nie mogę wysłać przelewu" - informowali słuchacze RMF FM.
"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - poinformował bank w komunikacie, opublikowanym o godz. 11:40 na platformie X.
Tuż po godz. 13:00 awaria została usunięta. "Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług" - przekazano.
To już kolejna awaria banku w tym tygodniu. Klienci mieli problem z logowaniem do aplikacji mobilnej oraz płatnościami BLIK także w poniedziałek.
Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.