Klienci Santander Bank Polska, do niedawna BZ WBK, od rana alarmowali nas na Gorącą Linię RMF FM, że mają spore problemy z dostępem do swoich pieniędzy. W komunikacie prasowym bank przyznał, że nie można m.in. korzystać z bankomatów. Przed południem awaria została usunięta.
Problemy z płatnościami kartą oraz wypłatami z bankomatu mieli także klienci Deutsche Bank Polska, przejmowanego właśnie przez grupę Santander. Na maila fakty@rmf.fm napisał do nas pan Bartłomiej: Bank odrzuca transakcje kartą płatniczą oraz wypłaty z bankomatu. Na infolinię banku nie można się dodzwonić.
Santander Bank Polska na swoim profilu na Facebooku potwierdził, że rano przed południem były problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatu. Służby prasowe banku ostrzegały także, że z powodu awarii w bankomatach mógł być źle wyświetlany stan konta.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że obecnie nie można korzystać z naszych bankomatów. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem niedogodności.
Bezpłatne wypłaty są możliwe BLIKiem w bankomatach innych banków. Salda rachunków mogą być nieaktualne, prosimy o wzięcie tego faktu pod uwagę, planując wydatki. Przepraszamy za utrudnienia. O postępie prac będziemy informować na bieżąco.
Tuż przed południem Santander Bank Polska poinformował, że awaria została usunięta. Bank twierdzi, że anuluje klientom prowizje za dzisiejsze wypłaty z "obcych" bankomatów.
Uprzejmie informujemy, ze niedostępność bankomatów została już usunięta, wszystkie działają bez problemów. Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności - napisał bank na swoim profilu na Facebooku.
(MKam)