Rosyjskie linie lotnicze Aerofłot, które od kilku lat usiłują zerwać ostatecznie ze złym wizerunkiem z czasów Związku Radzieckiego, nie zdecydowały się na rezygnację z sierpa i młota, wpisanych w logo firmy.
Aerofłot postanowił na razie zachować dotychczasowy znak firmowy, gdyż - jak powiedział zastępca dyrektora generalnego Lew Koszlakow - zaproponowane warianty nie wydały się wystarczająco przekonujące, by zrezygnować ze znaku przyjętego przed 70 laty.
Rosyjski przewoźnik pragnie zmienić swój wizerunek. Zmiany dotyczą koloru samolotów, ich wnętrza, uniformów personelu, posiłków i znaku firmowego.
Nie rezygnujemy całkowicie z zamiaru modyfikacji naszego logo, lecz na razie postanowiliśmy zachować dawne, uznawane za harmonijne i natychmiast kojarzone z firmą - wyjaśnił jej przedstawiciel.
Foto: Archiwum RMF
19:45