Zbyt mało ciepłych posiłków lub nieodpowiednia muzyka ? Masz prawo zareklamować Bal Sylwestrowy jeśli z jakiegoś powodu był nieudany. Pomogą w tym miejscy i powiatowi rzecznicy konsumenta.
Jeśli bal nie wyglądał tak jak miał wyglądać, możemy napisać reklamację do organizatora. W piśmie trzeba wymienić wszystko to, co naszym zdaniem było nie tak i najlepiej od razu zaproponować formę odszkodowania lub zadośćuczynienia. Mogą to być na przykład zniżki na kolejne imprezy w tym lokalu. Żądania nie powinny być zbyt wygórowane. Właściciel ma 30 dni na odpowiedź, po tym terminie reklamacja zostaje uznana za rozpatrzoną na naszą korzyść. W sporządzeniu pisma bądź dochodzeniu swoich praw w przypadku odmowy uznania reklamacji przez organizatora pomogą nam powiatowi i miejscy rzecznicy konsumenta. W tym roku nie odnotowano jeszcze takich zgłoszeń, w ubiegłym było ich kilka. Jedno z nich to przypadek zagubienia w szatni drogiego futra. Klientka dostała odszkodowanie bo - co warto przypomnieć - wszystkie kartki z informacją: "lokal nie odpowiada za pozostawione w szatni rzeczy" są niezgodne z prawem.