W poniedziałkowe popołudnie występowały problemy z logowaniem do serwisu iPKO - zaalarmowali nas o tym słuchacze na Gorącą Linię RMF FM. PKO Bank Polski wydał komunikat w tej sprawie. Podkreślono w nim, że występują "losowe utrudnienia". Kilka godzin później sytuacja wróciła do normy.

"Szanowni Państwo, informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo" - czytamy w komunikacie PKO BP wydanym po godz. 16.


 "Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia" - podkreślono.

Później opublikowano aktualizację komunikatu informującą o usunięciu utrudnień. "Serwisy transakcyjne iPKO oraz Inteligo oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy" - napisano.


Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.


(mn)