Jak rozruszać firmę? Jak wypromować produkt? Najprostszym rozwiązaniem wydaje się wzięcie kredytu. Zawsze pożyczając pieniądze warto jednak pomyśleć, co w przypadku jeśli inwestycja "nie wypali". Co, jeśli produkt się nie sprzeda a zainwestowane pieniądze się nie zwrócą? Zawsze pod ręką trzeba mieć plan A, B a nawet C- radzi psycholog biznesu Miłosz Brzeziński. W tym tygodniu w ramach Mapy przedsiębiorczości w RMF FM i na RMF24 prześwietlamy kredyty firmowe. Na Wasze pytania odpowiada ekspert mBanku. Możecie je zadawać za pomocą specjalnej platformy, którą znajdziecie poniżej. W piątek te najciekawsze opublikujemy w zbiorczym artykule.
Plan - zakładający czarny, kredytowy scenariusz o którym wspomina psycholog biznesu - powinien brać pod uwagę m.in. adekwatną ocenę ryzyka. Planując biznes, trzeba się liczyć z każdym rozwiązaniem, również takim, w którym nasz budżet nie wytrzyma obciążenia kredytem.
Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla video
JAK SKALKULOWAĆ RYZYKO? OBEJRZYJ FILM
Do grudnia możecie też zadawać pytania naszym ekspertom. W naszym cyklu Mapa przedsiębiorczości w RMF FM zajmowaliśmy się już m.in. biznesplanem, czyli co zrobić ze swoim pomysłem na biznes, jak pozyskać klientów i w czym może nam pomóc bank.
CHCESZ WYGRAĆ PIENIĄDZE DLA SWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ JAK
ZOBACZ ODPOWIEDZI NA WASZE PYTANIA Z TEGO TYGODNIA
TU MOŻESZ ZADAĆ PYTANIE EKSPERTOWI: