Awaria bankowości internetowej dała się dzisiaj we znaki klientom Alior Banku: nie mieli dostępu do swoich kont, nie mogli także korzystać z aplikacji mobilnej.

O awarii powiadomili nas przed południem za pośrednictwem Gorącej Linii RMF FM nasi Słuchacze.

Klienci Alior Banku nie mogli wykonywać przelewów za pośrednictwem bankowości internetowej, nie mieli też dostępu do kont przez aplikację mobilną.

Po wprowadzeniu danych logowania wyświetlał się następujący komunikat:


Na facebookowym profilu Alior Banku wielu użytkowników skarżyło się, że nie jest w stanie wykonywać żadnych operacji.

Środek dnia, muszę wykonać ważny przelew i znów nie mogę się zalogować. To są jakieś kpiny - pisała pani Aleksandra.

Problem dotyczył również kont firmowych - a warto zaznaczyć, że wiele zakładów pracy właśnie 10. dnia każdego miesiąca przesyła pracownikom wypłaty.

Jak mam wytłumaczyć pracownikom, że ich przelewy nie wyszły, bo bank jest niepoważny? Zero oficjalnego komunikatu - brzmiał inny post poirytowanego klienta.

Bank zapewniał, że próbuje jak najszybciej usunąć usterkę.

Po godzinie 14:00 Słuchacze powiadomili nas, że problem został rozwiązany.

Opracowanie: